Elina torta


recept
Elina torta

Ne tako davno u moj je život ušla jedna mala plačljivica. Zavladala njime, probudila najdublje osjećaje...učinila me brižnom i uplašenom, ali i snažnom istovremeno! Danas je moj ponos, moje svjetlo...moj svijet i moja sigurnost! A ova nježna i pahuljasta torta samo podsjetnik na jednu isto tako nježnu i krhku djevojčicu...


recept

Sastojci:
8 bjelanjaka, 300 g šećera, 1 žlica bijelog octa ili soka limuna.
Za kremu:
8 žutanjaka, 160 g prah šećera, 2 žlice brašna, 1/4 l mlijeka, 1 maslac, 3 vrećice šlaga, sok 1 limuna po želji...ja volim da je malo kiselkasto!

Priprema: 
Bjelanjke tući u čvrst snijeg i postupno dodati šećer...najmanje u tri puta! Dodati i sok ili ocat! 
Miksati dok ne postane čvrsto i sjajno. 


priprema

Ravnomjerno rasporediti na papirom prekriven veliki lim za pečenje. 


priprema

Sušiti u pećnici 2 sata na 100°C, prethodno zagrijanoj na 200°C. Smanjiti na 100°C i staviti u pećnicu. Ne otvarati je za vrijeme sušenja.

Krema: 
8 žutanjaka miksati sa 160 g prah šećera. Kad posvijetli i postane pjenasto dodati brašno i vruće mlijeko... 
Skuhati na laganoj vatri kao puding. Kad se ohladi umiksati s maslacem koji mora biti sobne temperature...cijeli dan izvan hladnjaka.
Posebno istući šlag s mlijekom kako piše na uputi proizvođača i 2/3 umiješati u kremu. Dodati i sok limuna ...


priprema

Pečenu koru rezati na 2 dijela... 


priprema

...premazati kremom.... 


priprema

priprema

Izvana ukrasiti šlagom i voćem po izboru...ili bez!


priprema

Tortu se ne preporuča ukrašavati prije serviranja, kako bi ostala hrskava i svježa!
Zato samo složiti kore s kremom i ostaviti u hladnjak nekoliko sati!


recept

Rezati kriške i ukrasiti po želji svaku pojedinačno!


recept




Primjedbe